Szarvaskői túra

Kihasználtuk a múlt heti szerdai pihenőnapot, és kirándultunk indultunk az Egertől nem messze fekvő Szarvaskőre. 11 magasságában érkeztünk meg (szerencsére egyben, ugyanis én vezettem), és utunkat egyből a Vodafone kilátóba vettük. Innen szép kilátás nyílt a településre, a várromra, és  a környező hegyekre. Következő állomásunk a szemközt lévő várrom volt, ahonnan a másik irányból csodálhattuk meg a panorámát.   Itt azonban nem fejeztük be a túrát, tovább indultunk a vártól látható szép kilátást ígérő Veres oldalra. Azt hiszem kijelenthetem, hogy tényleg innen volt a legszebb a kilátás. :) Ha kis energiabefektetéssel szeretnétek szép helyen túrázni, és szeretitek a szép panorámát mindenképpen keressétek fel ezt a szép kis települést, nekem nagyon tetszett. :) 















A kirándulás fénypontjai pedig ezek a csodaszép cicusok voltak. Közel jártam hozzá, hogy becsengessek és megkérdezzem el lehet-e hozni valamelyiket. :D




Jártatok már Szarvaskőn?

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Instagram

Üdv a világomban! ( :

Timi vagyok, természetkedvelő, lelkes (amatőr) fényképezőgép kattogtató.
A blogon a férjemmel, a #keménymag-gal, valamint a Béres-Péceli Tátra túra teammel tett külföldi és belföldi utazásainkról, túráinkról, olvashattok képes élménybeszámolókat.
Ha tetszik amit itt találsz és szeretnél értesülni a friss posztokról itt tudsz feliratkozni. -->