Évfordulós Visegrád

A házassági évfordulónkat Visegrádon ünnepeltük, és a wellness mellé egy kis túrázás is belefért a programba.

Szombaton nem volt túl jó időnk, reggel szakadt az eső, és délelőtt is elég borult, felhős maradt az ég. De ez nem szegte kedvünket, elindultunk felfedezni a város nevezettségeit. Az országos kéktúra jelzésén sétáltunk fel a várba a hangulatos, kanyargós kis erdei úton. Pihenő gyanánt körbenéztünk a Fellegvárban és gyönyörködtünk a Dunakanyarra nyíló csodás kilátásban, ami még szebb lett volna, ha tiszta az ég, de sajnos ezt dobta a gép. A vártúra után a kék L jelzésű úton ereszkedtünk le a Salamon toronyhoz, majd innen a Palotába vezetett utunk, ahol szintén megnéztük a kiállításokat és sétálgattunk.

Útban a fellegvár felé

Visegrádi Fellegvár

Salamon torony

Visegrádi városkapu

Királyi Palota

Vasárnap csodás időnk volt, és a Nagyvillámon töltöttük a napot. Miután lepakoltuk és kifizettük az egész napos parkoló jegyet sikeresen rájöttünk, hogy nem maradt több készpénzünk, így fizetős programokra nem nagyon tudunk majd benevezni. Szerencse, hogy félek a bobozástól és hasonló dolgoktól, így az egész napot kellemes túrázgatással töltöttük. Megcsodáltuk például a kilátást a Fekete hegyről a Fellegvárra, és a Dunakanyarra és megnéztük a Zsitvay kilátót. A kellemes séta után pedig ettünk egy jót a Mogyoróhegy étteremben és hazafelé elugrottunk még Dobókőre is.